Meest gestelde vragen over garantie & klachten.
Wij streven naar zeer hoge kwaliteit van onze producten en voeren daarom regelmatig kwaliteitscontroles. Het kan natuurlijk voorkomen dat planten, om welke reden dan ook, het niet goed doen bij jou thuis. Aanvullend op de wettelijke garantie hebben we onze eigen verkopersgarantie opgesteld. De levende producten (planten e.d.) vallen bij ons onder de garantieregeling ‘Plantgarant’. De fabrieksgarantie geldt voor onze niet-levende producten (o.a. waterornamenten en vuurschalen.). Zie hiervoor onze garantievoorwaarden.
Binnen Plantgarant hanteren wij verschillende garantievoorwaarden voor kamerplanten, tuinplanten en bomen. Zie voor de verschillende garantietermijnen onze algemene garantievoorwaarden. Naast de wettelijke garantie en Plantgarant hanteren we een aparte garantieregeling voor hagen in wortelgoed. Meer informatie over deze aanslaggarantie is terug te vinden in onze garantievoorwaarden.
Jammer voor ons, maar nog vervelender voor jou. Wij zijn er voor jou om je te ontzorgen met je (tuin)klus en vinden het vervelend dat dit niet is gelukt. Meld je klacht of feedback over onze dienstverlening of een geleverd product via e-mail of telefoon aan onze klantenservice medewerkers. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
Voldoet een van de geleverde producten niet aan je wensen?
Stuur foto’s van de desbetreffende product(en) waar je klacht over gaat. Zijn niet alle producten uit de bestelling geleverd? Graag ontvangen we dan foto’s van de producten die wel geleverd zijn. Voor het complete plaatje ontvangen we tevens graag een korte schriftelijke toelichting met een aantal foto’s die aan de volgende voorwaarden voldoen: